11/11 jul

Kom precis på att shit, snart är det ju jul.. mormor har frågat två gånger nu vad jag önskar mig i julklapp, och vad önskar jag mig? Jaa. ingenting. Eller visst, min önskelista på en egen lägenhet, massa miljoner kronor osv står ju såklart kvar. Men egentligen så vet jag inte alls vad jag önskar mig.. Visst önskar jag mig pengar men det är inte lika roligt att önska sig tycker jag. Mamma sa igår att hon visste vad hon skulle ge mig i julklapp och självklart så frågar jag ju vad, även fast jag vet att hon inte kommer att berätta det, så nu är jag jättenyfiken.

Bara tanken på att det är jul snart ger mig panik, julklappar som ska köpas å massa saker. Jag tänker nog bara rita en fin teckning till alla jag gillar :) Fast visst är det ju väldigt mysigt med jul, om det är någon snö på backen vill säga.

Och snart är det ju lucia också, väldigt mysigt tycker jag. Fast jag skrev inte upp mig på lucian på skolan, känner att jag måste få andas någon gång, jag tar på mig alldeles för mycket. Bara jag får luciafika så är jag nöjd.. Jag kommer ihåg när jag gick i trean, då alla var lucior. Jag kommer faktiskt ihåg dikten som jag läste då..

Hon står där så liten i snövita kjolen, med krans om sitt hår
Hon bringar er alla ett bud från solen
En gång blir det vår




Måste bara göra lite reklam för esteternas höstkonsert imorgon på hedbergska i Aulan 19:00..

god natt

Kommentarer
Postat av: johnnycool

jag ska nog göra smörknivar till alla jag gillar xD eller pärlplattor ? =D mvh John

2008-11-11 @ 23:29:03
Postat av: johnnycool

jag ska nog göra smörknivar till alla jag gillar :D eller pärlplattor ! ;D // john

2008-11-11 @ 23:30:38
Postat av: Kim

Undra sa flundra om jag kommer få någon teckning :o



Nu måste jag fundera lite på sånt själv.. attans..

Ska vi ta ett tema iår och se om resten av släkten förstår? ;P

2008-11-12 @ 07:39:18
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0