Torsdag

Idag har jag inte varit hemma någonting så jag har inte kunnat blogga. Iaf så har jag varit med Muttan hela dagen. På dagen åkte ner vi ner på stan, kikade lite och åt lunch. Det blev den underbart goda salladen på Coffe House. Lite shopping blev det ju också, men mest för muttans del. Jag köpte ett par jeansshorts på indiska som jag har velat ha länge. Visar dom i morgondagens outfit.
  Precis när vi skulle gå ut från Euro Sko så ser vi tre ungar som sitter på en bänk, och två av dom sitter och lådsasröker! Trodde förs att dom rökte på rikigt, men sen kom vi på att det kanske var godissigg. Men vafan ;o vad håller ungarna på med? Aja..

Idag jobbade jag iaf sista dagen på pirum, iaf nu när jag har haft sommaröppet själv. Blir ju jobb där lite då och då som vanligt ändå. Var jättesegt på jobbet idag, men man förstår ju att folk inte har så stora planer på att gå och handla barnkläder i haga när det är så fint väder som det var idag.
   Efter jobbet åkte jag iaf till muttan igen eftersom att jag skulle bli bjuden på middag där. Efter maten blev det till att åka till lilla bansjön och bada lite, det var väldigt mysigt. Vi hade med oss lite fika och satt på stenarna och fikade efter att vi hade badat.

Imorgon blir det iaf tranviken med muttan! Milla skulle nog också komma dit efter jobbet. Då åker klänning och stora solhatten på.! 
   På kvällen blir det kalas och grillning! Ska bli jättekul. Och kalas är lika med att man får göra sig fin, det gillar jag! Vet redan vad jag ska ha på mig, till och med vad jag ska ha för skor. Men det får ni se imorgon.
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0