Tisdag

Vaknade vid tio imorsse och följde med mamma, pär och anton ner på stan en snabbis för dom skulle på stadium, och då hittade jag underdelen till min bikini för 29 kronor, och eftersom att jag bara använder en svart underdel till så köpte jag självklart den!

Precis när jag hade kommit ner till stan så ringer Elin, min förra granne som nu bor i stockholm. Hon var i sundsvall och ville att jag skulle följa med henne och hennes kille till birsta, så jag åkte dit efter att vi har varit på stan. När jag kommer till birsta berättar människan att hon ska GIFTA sig om en vecka! Så grattis elin :D Haha, det blir inte så lång tid hon och hennes kille får tillsammans, för om två veckor kommer jag och muttan och hälsar på. Då blir det shopping!

Sedan följde jag med elin till hennes mammas minneslund efter att vi hade varit i birsta. Var på hennes begravning, det kändes verkligen inge roligt att stå där vid minneslunden och se alla blommor som folk har lagt dit. Då kan jag bara tänka mig hur det känns för elin som har förlorat sin mamma.  

Hittade föresten en stor vit tröja på gina idag som jag har velat ha.
  Min sööööta bikini! Love it. Blir nog mycket fint att ha bikinin under den där tröja och ett par jeansshorts till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0