Tisdag

Dagar som den här vet man inte rikigt vad man ska göra. Det är lite för klallt för att bada och man vill inte bara vara på stan hela tiden.. Så, varför inte ha en mysig picknic? Det är precis vad jag och Amanda ska ha idag i hamnen. Det är perfekt väder för det, och så är det ju så himla mysigt! En filt, lite fika och det rätt sällskapet.

Snart bär detväg till stockholm med lisa, och det bästa är ju att vi kommer att vara där sammtidigt som amanda och jocke, det ska bli hur roligt somhellst! Så nästa vecka bär det av, vet inte rikigt hur länge vi kommer att stanna där, beror väl lite på vädret skulle jag tro, men jag har beställt bra väder. Åh, hur mysigt är det inte att gå runt på stan i stockholm och shoppa loss, äta lunch på en utesevering och bara vara. Och hur bra blir inte det med ett perfekt sällskap? Va har också planer på att gå på grönan allehopa på fredagen på kvällen., jätteroligt!

Nu väntar jag på min lön, sen är det bara att åka. Ses där!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe, jag undrar..

vilka äre som ska gå på äventyr i sthlm ? ;)

ohhhhh!

2008-07-29 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0