städa

Jag bara städar och städar, så nu fick jag ta en paus medans golvet torkar. Urs, jag hatar när det är stökigt. Har varit jätteduktig städtant nu, plockat undan alla grejer på golvet och överallt där det ligger för mkt saker, damsugat och torkat golvet, och nu är det väl bara dammtorkningen kvar. duktigt. 

Jag kommer nog bli perfektionist när jag flyttar hemmifrån, för inatt när jag skulle gå och lägga mig så höll jag på att städa bara för att jag hatar att det är stökigt när jag vaknar på morgonen, skillnad om det är i mitt rum, men om det är i resten av huset så är det en annan sak. Så jag städade undan allt som vi hade haft på vårat lilla kalas, startade diskmaskinen klockan 4 på morgonen och kunde knappt sova för att jag ville att den skulle bli klar nångång så ja kunde plocka ur den. Låter inte så normalt. Blir galen på mig själv. Så klockan 8 gick jag upp och plockade ur diskmaskinen, sen kunde jag somna igen. Undrar vilka som vaknade när jag höll på, för mitt hus blev ett litet hotell inatt, det låg folk i varenda rum, nästan.

Igår när jag tog på mig en kjol och mina nya randiga body så fick jag höra av milla att jag såg ut som en modebloggare, och att jag även borde bli en. Ja, kanske? Gillade my style igår.

Nej, nu ska jag ta och städa klart sen ska jag väl klä på mig och sen blir det till att trääääääääääääna :D YES! Nu var det alldeles för längesen! Jobbigt läge när man jobbar hela tiden och inte har tid för något annat. Men idag ni!

pözz / the lax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0