söndag

Ibland önskar jag att jag var några centimeter kortare, så jag kunde använda höga skor utan att känna mig som en jätte. För hur snyggt är det inte med ett par snygga pumps nu på sommaren? Och man kan ju använda nästan allt till pumps. Jag blir så glad när jag ser någon som är lång som använder höga pumps, det stärker mitt självförtroende eftersom att jag alltid får höra att jag är så lång. Inte för att folk ser det som negativt, men när folk säger så så känner man sig inte så peppad på att sätta på sig ett par skor med klackar på flera centimeter.  5 centimeter kortare och jag hade bott i snygga skor nu på sommaren. Jag äger flera par med använder dom aldrig. Det är nog bara jag som är töntig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0