Robin Hood

Efter att jag och Muttan hade varit och badat så åkte vi förbi hos Tess och Bella, men det var bara Tess som var hemma med Milla. Jag lånade iaf tre filmer, Bernad och Bianca, Robin Hood och Den modiga brödrosten som tess starkt rekommenderade, haha! :D Vi åkte hem till muttan och såg på Bernad och Bianca och nu ligger jag hemma och kikar på Robin Hood. Åh vad jag älskar disneyfilmer. Jag har hur många somhellst, men alla är på VHS så jag kan inte kolla på dom. Blir så ledsen. Det är så mysigt att kolla på disneyfilmer, jag växer aldrig ifrån det, det tror jag att ingen gör.  Någon som har massa disneyfilmer på DVD som har lust att skänka dom till mig? :) Då skulle jag bli jäääätteglad! Men något som är dåligt med att dom har gjort så att disneyfilmerna finns på DVD är att dom gör om en del, och då blir det inte samma sak! Som i skönheten och odjuret, där har dom lagt till en helt ny scen som absolut inte ska vara där! Rösterna är helt annorlunda, helt sämt, så det är det bara att spola över.

Haha  på tal om robin hood.. Jag älskade robin hood när jag var liten och kollade på den, spec när dom säger, "Men rör på påkarna hönshjärna". Iaf, en gång när jag var runt 5 kanske så följde jag med mamma och handlade, och som alla barn vill så ville jag ju självklart gå och kolla på leksakerna. Så mamma säger åt mig att gå dit själv och kolla så kommer hon dit när hon har handlat klart. Så jag går väl glatt bort dit men kommer tillbaka lika snabbt eftersom att jag har hittat något jag vill ha, så jag tjatar på mamma att hon ska komma och kolla vad jag har hittat, men självklart så säger mamma att hon ska handla klart först och då blir jag sur och ställer mig och skriker bestämt: MEN RÖR PÅ PÅKARNA HÖNSHJÄRNA! Mamma, skämmdes nog inte lite då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0