lördag

Sitter hemma hos emelie nu och väntar på att ungen ska laga mat, jag svälter ju.. Ska det vara så? CHIKKLING för hela slanten.

Gick på stan en stund och jag gjorde värsta kapet. Ha kollar på en body jättelänge, tillochmed köpt en med sedan lämnat tillbaka den. Men nu var det ju så att jag hittade 3 stycken som jag ville ha på rean, för 50 kr styck. Typ alla har en sån, men det gör inget, vill kunna ha en tight överdel när jag har shorts eller kjol åså. Inte illa. Glad på mig själv för att jag har köpt överdelar med FÄRG!, och inte bara svart eller andra mörka färger.
 Gina tricot 49 kr. Inte för att det lär vara någon som inte bet att dom är från gina.


Emelie har inte ens börjat med maten, hon står bara och knäpper kort på sig själv, vad är det här? Jag som ska bjuda på efterrätten å allt, och gissa vad det blir? Yes, jordgubbar och glasssss! G-L-A-S-S, G-L-A-S-S, G-L-A-S-S, glassen heter GB. (sjung det som den där glöggsången, b-l-o-s-s-a...) men glögg är äckel, mmmh glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0