Kläder

Ligger och funderar på vad jag ska ta med mig för kläder när jag ska till stockholm.. Mina boys, jeansshortsem svarta shorts, 100 klänningar, 10 par jeans, 20 tröjor. Det blir nog lika bra att ta med mig hela garderoben eftersom att jag inte kommer kunna bestämma mig och därför kommer packa kläder som att jag ska vara borta i en månad istäler för en vecka. Det här kommer inte gå, för tänk om det blir bra väder, då måste man ju ha med sig shorts och klänningar, och om det är dåligt väder så är det ju jeans å grejer som gäller. Och skor, hur många ska jag ta med? Jag måste ju kunna matcha till olika kläder. Japp, hela skogarderoben åker med Hämta släpvangen så åker vi, här blir det mer än en väska som ska med.

Bara så alla vet så önskar jag med en walk in closet när jag fyller år. Så när jag vaknar den 22 septerber så ska den finnas här, tack.  Hellst en såndär som Carrie får av Big i sex and the cityfilmen. Japp, en sån vill jag ha!

Ps: jag har fått en konstig prick på handen. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0