tredje december

God Morgon

Matilda har idagklivit upp i tid (ganska stolt), min buss går om en halvtimme, ska till och med ta en TIDIGARE buss än jag brukar. Bra gjort matilda.

Måste bara säga att jag tycker att julkalendern sög totalt, en besvikelse. :( Vart ska jag nu hitta min motivation till att kliva upp? Imorsse vet jag inte vad jag fick för ryck, fick för mig att tända min julstjärna i fönstret, slå på TVn och mysa ner en stund till, så det gjorde jag. Jag får en sån mysig julkänsla av min julstjärna, och ännu bättre julkänsla får jag ju nu när det har kommit så mycket snö.

Nu ska jag nog äta något innan jag ska gå till bussen. Blir en långdag idag, skola sen jobb på Pirum. Hoppas på att få reda på mitt GeMu-prov idag och se om det gick bättre än vad matteprovet gick, suck och blä, får hoppas på det bästa.

Nu passar jag på att lägga ut "Dagens Klädval" också. Lånade en skjorta av mor, fast hon vet inget eftersom att hon sover. Till kläderna blir det mina stövel/tjängor med knytning fram, mycket fint.



Have a bra day. / O

Kommentarer
Postat av: Matilda

snikk bryd!



svar: JA matilda, kan vi inte göra det? Så fort som möjligt går vi ihop.. skulle vart bra! :)

2008-12-03 @ 12:57:39
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0