sjätte december

Ja, klockan har ganska precis passerat tolv så nu är det en ny dag. Jag ligger i sängen med märta som sover bredvid mig den lilla mysvoffsen. Har bara tagit det lugnt ikväll, kollat på idol, och robin åkte  ut ikväll precis som jag trodde, nu hoppas jag verkligen på att Kevin vinner. Det är så himla roligt att se honom uppträda, man ser hur mycket han vill det här och hur mycket han kämpar och hur mycket han verkligen brinner för musiken och att få uppträda inför alla dessa människor. Kevin är en värdig vinnare helt enkelt. Tycker inte ni det?

Nu blir det väl till att sova så jag orkar upp och jobba imorgon, känner verkligen att jag behöver få sova ordentligt. 

Nattinatt, sov så gott ..

Kommentarer
Postat av: johnnycool

ROBIN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG!! säsmsta jag vare med om jag skulle fan gjort de bättre :!

2008-12-06 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0