andra advent

Idag tänder vi andra adventsljuset, ååh snart är det jul! Jag längtar, jag älskar julafton. Allt är bara så himla mysigt.
Och på tal om mysigt, ikväll ska jag och min älskade vän emelie ha lite julmys och baka lite julgodis och dricka julmust. Julmust?, tänker ni, varför inte glögg? Jo det ska jag tala om för er, matilda gillar verkligen inte glögg! Ja, så är det!

Nu har jag precis smällt i mig en omelett som pappa gjorde till mig, med ost, tomat, kantareller och kooorv, det var gott vill jag lova! 

Ska åka hem till mamma nu, packa en ny väska och åka och träna, jag tränar för sällan nu känner jag och det visar sig på min kropp, suck. Efter träningen ska jag iaf åka hem och packa ännu en till väska och sedan vänta på att emelie ska komma hem så jag kan åka och handla och sedan åka till henne till klockan sju.  

Nu ropar far, ska åka nu.

puss så länge


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag tycker inte heller om glögg :p det är blää.

2008-12-09 @ 18:34:38
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0