UPPDATERING

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering :o måste skärpa mig. Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn, har spenderat hela min helg med Daniel, plus fler.

Jag och muttan nyss varit och köpt kolegieblock till skolan, och den lilla muppasen börjar på gymnasiet imrogon :D Och nervös är hon stackarn.



Nu sitter jag hemma med Milla, och ska snart gå ut och knäppa lite kort.

Nu känns det faktiskt lite roligt att skolan ska börja igen. Jag och emelie ska till skolan imorgon och kolla på alla nya ettor! Höhö. Så ikväll blir det till att lägga sig ganska tidigt. Ska skriva lite mer sen.

hejdå så länge


PS: Blocken är köpta på ICA MAXI, elin :) DS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, snygga block! Vart är dom köpta? :)

2008-08-24 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0