Torsdag

Ja, idag är det torsdag, och jag har varit och tränat och hälsat på henne  på jobbet och fikat lite. Och eftersom att det är Torsdag idag så måste det ju alltså vara fredag imorgon, och imorgon ska jag följa med mormor och morfar till GNARP :O haha, mormor frågade om jag ville följa med för hon skulle tydligen kolla på nån "modeaffär" eller vad hon sa. haha hon är gullig hon. På kvällen ska jag iaf vara med Danne, eve och kim som det är planerat. 

Nu ska jag kolla klart på du blir vad du äter och sedan ska jag iväg och basta med Emelie, Milla och Sanna. Blä jag gillar inte att basta, man kan inte andas! Men jag ska offra mig, ska se hur länge jag klarar att basta. Gissar på kanske högst.. 10 min?


pöz zå lenge

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

du klarade 15-20 minuter :D? <3

2008-08-24 @ 02:47:04
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0