Tisdag

Första dagen i skolan, roligt att träffa alla, spec mina pözzöngar! Och schemat var helt okej det med, ska inte klaga på det.

Efter skolan följde jag och elin med emelie hem till hennes lilla lägenhet, plus emelies kompis, drack lite te och kollade på film. Och nu sitter jag hemma, har precis bestämt vilka glasögon jag ska beställa. Det blir ett par pilotbrillor och ett par med tjocka svarta bågar, så jag kan variera lite. Det blir inte ens 1000 kronor för båda!, dom kostar 395 kronor styck och frakten är fri! Hur bra är inte det?

Altså, jag vet inte alls vad jag ska skriva om :o men jag får inte sluta blogga, då blir det ledsna miner har jag hört.

Jag ska iaf ta och kika klart på Du blir vad du äter.

PS: jag vill ha en tjock fin kofta! Men jag hittar ingen ;o Någon som vet nån? DS.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

ett tips apråpå kofta kan ju vara att kolla vero moda,gina,cubus,hm,zara.. finns det inte där så kan du ju alltid checka ellos, dom brukar ha en del fina grejer ;D

2008-08-27 @ 21:05:09
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0