Tisdag

Är hos mormor och morfar än, ska sova här inatt också, mysmys.

Var på stan idag med jossapossa. Vi var på barista och fikade jättelänge, sedan gick vi och kikade lite. Jag hittade en väska på myrorna för 75 kr och ett par röda tygskor på Euro sko för 59 kr, mycket bra köp av mig tycker jag. Lägger upp lite bilder imorgon eftersom att jag inte har min kamerasladd med mig.

Har nyss ätit jordgubbar och glass, det var typ dööögott! Jag tror att jag skriver om vad jag äter i typ varje inlägg, haha. Snygg tjej. Jag kanske ska göra en typ "matblogg" istället för en matblogg, där jag knäpper kort på allt jag äter varje dag och sätter bertyg på det. haha. Hur roligt skulle inte det vara? Då skulle nog Anna Skipper komma och säga till mig att jag äter mig till döds eller nåt, så mycket som jag äter.. typ.. eller nåt.

Imorgon ska jag följa med mormor och morfar till vindhem och äta lunch, sedan måste jag fara hem och städa mitt rum tror jag, det ser inte så förtjusande ut må jag säga, med resväskan halvt uppriven. 

Nu blir det nog lite TVtittning och sedan lite mer datorsittande, och sedan goooodnatt. 


pözz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0