Stugan

Nu är jag i stugan, och hur kan jag sitta vid datorn tänkter ni? Jo det kan jag tala om, det är nämligen så att CAMILLA WESTIN är här, och hon tog med sig sin dator och sitt mobila bredband. Hur bra är inte det? Typ precis när jag kom till stugan så kom jag på, hmm.. Jag tycker att Camilla ska komma hit, så jag slänge iväg ett sms och sa till henne att jag ville att hon skulle pallra sig hit. SÅ, en stund senare så hade hon övertalat sin mamma att köra henne hit till NORRHASSEL. Hur bra är inte det? Så nu sitter vi här i min lillstuga där jag brukar sova och ska precis ta med märta ut på en promenad. Här är det ett stort djurpalats, så man behöver ju inte känna sig ensam här. 5 katter och en hund som springer omkring och aldrig kan vara still. Tänk er, 4 kattungar som nyss har lärt sig "springa" En mammakatt som visar sina ungar att man kan jaga och kommer in med döda möss och fåglar in i köket, och en hund som aldrig kan vara till och blir sur så fort man kollar på nån av katterna. Livet är hårt, välkommen till världen djurhelveten. PÖZZ. Men jag har dom sötaste (fulaste) djuren.

Nej, skriver mer sen, nu går vi ut!

PS: jag glömde! Imorgon ska vi på stöde marknad! Slå den ni!!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0