Skola

Japp, snart börjar skolan.. Visst jag har inget emot det eftersom att jag gillar den linje jag går (es musik på hedbergska), men det skulle inte vara fel att typ dra en sist minuten nu en vecka, för VART HAR SOLEN TAGIT VÄGEN? Den är ju bara borta. Lixåm, vart har solen varit i sommar? VI har fått njuta av den i några dagar ibland sådär, eller är det bara ja som tkr såhär?

Men skolan får gärna börja nu ändå, bara jag får min utomlandsresa, he he.. Jag saknar mig klass och jag vill komma tillbaka till mina rutiner, jobba, träna 3 gånger i veckan, plugga, m.m. För jag blir så arg på mig själv för att jag typ inte har tränat något i sommar! Hur illa är inte det? Därför ska det bli skönt nu när man ändå är i stan på dagarna och därför kan inte hålla sig ifrån att gå och träna före eller efter skolan nå gånger i veckan sådär..

Nu ska jag ta nåt att eeeeta, sen sa jag ut och SPRINGA? :O bara för att vara snäll med min lillebror som kom och bad mig så snällt igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

du jag är på på sista minuten, det är asbilligt nu vettu :D typ 2200 per person i dubbelrum i 2 veckor! Inte illa säger jag, läju finnas billigare också, och lite färg vore ju inte fel så att säga ehehe.

2008-08-20 @ 22:27:41
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0