Skola

Imorgon är det skola igen, och vi börjar dagen med idrott 08:30, känns inte så pepp. Jag har nog inte rikigt fattat att skolan har börjat än, det känns jättekonstigt. Men det kommer nog.

Tror jag ska göra mig lite te, blev jättesugen på det. Och sedan blir det nog till att krypa ner i sängen för jag är jättetrött.

Måste ta och fundera på vad jag ska ha mig imorgon, undra vad det ska bli för väder? Det är så svårt att veta vad man ska ha på sig nu när det håller på att gå från sommar till höst, för så fort solen försvinner så blir det jättekallt, medans solen ligger på så är det ganska varmt.

Jaja, ska gå ner och göra lite te innan det blir så sent..

Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0