se upp :o

hehe ojojoj!
Tjinna på muttans blogggg , nu är de lisa som har tagit över ;) hehe se upp!

Ne, men jag skoja, är inge farlig vill bara berätta att jag , muttan och elin har delat på ett paket glass, fyfan va gott de va satt perfekt i kistan de kunde inte blivit bättre faktiskt :o

Men jag undrar..slutar jag aldrig äta?
Vi såg sex and the cityfilmen medans vi åt all glass, sen va de nån unge som åt spagetti och köttfärssås, då sa jag och muttan, fan va gott med spagetti och köttfärssås!
Asså, vi hade precis ätit glass och var proppmätt, ändå så skulle vi kunna trycka i oss en massa mat?!
shiiit, ingen dååålig magsäck man borde ha, men jag gillare :o mat är hur gott som hällst, skulle aldrig klara mig utan mat.. jag tror jag älskar mat, de är bra tycker jag :D
Som sagt, jag gillare :o

Men slutpratat om massa god mat, imorn blire att SHOPPA! I LOOOOOOVE IT! :D
Jag vill nog köpa mig ett par skor och masssa mer , ohhhhh <3

men nejnej, nu tänker jag inte snacka nå mer här .. min tid är över nu :P
haha men ADJÖÖÖÖ vi kanske ses nånting, lr kanske inte , vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0