Onsdag

Är fortfarande på ön hos mormor och morfar. Det blev ingen lunch på vindhem eftersom att det UUUNDERBARA -.- regnet har kommit igen. Jag vill ha sol sol sol nu innan skolan börjar så att man åt minstonde har en liiten bränna när skolan börjar igen. Menmen.. Selånger till helgen, får väl se hur det blir med det. Men det ska bli roligt på fredag, eller hur tjejor?

Ska väl ta och åka hem om en stund, men först blir det vofflor med nygjord jordgubbssylt och glass. Ja ni ser, jag ska nog göra en matblogg.

wöö, jag saknar min mamma som jag inte har träffat på en vecka nu, och jag saknar mina brudar som jag inte heller har träffat på över en vecka! Bara så ni veeet.


HAHA, jag installerade nyss msn på den här datorn, och det här är våran gamla dator. Så när jag loggar in på msn så har jag väääärldens "SNYGGASTE" bild på mig som visningsbild. HAHHAA DOG! Och på personligt meddelande stod det "Jag saknar dig <3 :'( " hahahaha va? Men bilden var ju hemskast, fattar inte att jag tyckte att jag såg bra ut på den bilden typ ;o för det måste jag ju ha gjort? Och det fanns massa andra gobitar att välja på, synd bara att jag inte kan visa dom, eller jo jag ska försöka printa dom.. Ska göra det nu!

TUSAN,  det gick inte att lägga in bilden här, men var inte ledssna för det! HÄR  kan ni nämligen se dom ändååå! NJUUUUT! det är inte ofta sånt här händer! Kan ju meddela att den längst ner till höger var min visningbild när jag loggade in. puss på den

Kommentarer
Postat av: B

FREDAG<3

2008-08-14 @ 19:23:43
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0