Onsdag

Igår blev det lite grillning och partii ute på hartungsviken. Mycket trevligt tycker jag. Och tack muttan för att du ställde upp på mig. <3 Blev inte en sån sen ikväll iaf. Hann med lite bad, grillning, lite dans från min och amandas sida till macarena, kubbspel, marshmellowsgrillning plus mer. Kulkul. Tack för en lyckad kväll..
Blev ett långsamtal när jag kom hem, stackars laxis som aldrig fick sova.  ;o




Woho, idag åker jag och älskade muttan till stockholm! Hur kul somhellst. Och så träffar vi ju jocke och amanda där, det blir super! Kommer hem troligtvis på söndag. Såå, det kanske inte blir så mkt bloggande. Men lämna mig inte för det! Nu ska jag ta och packa klart och sedan ska jag åka till till bästaste mormor och morfar och äta lunch. Jag älskar att vara där! Jag älskar min mormor och morfar, det är dom som står närmast.

hejdå så länge. Kanske skriver sen innan jag åker.

puss.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

HOPPAS NI HAR DET BRA I STHLM! <3

2008-08-07 @ 14:43:07
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0