Mysmåndag

Idag har jag en såndär jätteskön slappardag då jag inte gör någonting, jag typ går mellan tvn och datorn hela tiden. Jag orkar inte göra något idag heller tror jag. Jag har lovat morfar att vara hemma ikväll eftersom att han skulle komma och kolla på foltboll, och jag är ensamm hemma så. Mormor skulle också följa med, funderar om jag ska ta och följa med hem till dom och sova där sen. Får se hur det blir, det skulle iofs vara ganska mysigt. Mormor skulle ta med sig nå gott sa hon. woho

Jag har inte ens öppnat resväskan än, måste ju ta och packa upp allt.. nångång., får se när det blir av. När jag hade varit på kreta tog det någon vecka. Och jag har haft resväskan inne på mitt rum enda sen vi kom hem därifrån och det var när skolan slutade. Ganska skönt, jag slapp gå ut och hämta den nu när jag åkte till stockholm. haha latjävel.

WOHO den 18e blir det nyfrisering, äntligen! Eller ja, nyfärgning kanske det heter.

Nu ska jag gå ner och kika på tv igen, finns på möbilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0