Måndag

Sitter hemma hos emelie i hennes nya lägenget, en liten mysig etta i stan ungefär vid Afrohörnan. Vi var på skolan och åt lunch idag och kollade på dom nya ettorna, mums med potatisbullar! Jag har saknat skolmaten. Efter det så gick vi på stan en stund och faktiskt så hittade jag en jacka! Jag har letat å letat men inte hittat nån. Tror jag ska ta och lägga ut en bild på den sen, jättefin är den. Behövde verkligen en jacka. Jaja, nu ska jag bara va hemma hos emelie å mysa lite, sen ska vi laga middag innan jag åker iväg för att vara barnvakt åt Hugo. Lilla goungen!

Ååh, jag gillar emelies lägenhet! Jag vill också ha en lägenhet i stan.. Jag kommer att bo här. he heee.

Skriver sen efter att jag har varit barnvakt.

pöz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0