Lördag

Har nyss varit i birsta med Milla, Bella och Ewe. Kikade runt lite sådär, men jag hittade inget, lika bra det! Känns som att jag behöver spara mina pengar nu. Men för milla blev det lite storshopping sådär! Mycket bra.

Har nyss duschar och packat väskan, och nu sitter jag och väntar på att Anna-Carin ska hämta mig för jag ska följa med till stugan eftersom att farfar är där, och som jag skrev i förra inlägget, det är inte ofta jag träffar min farfar. Ska äta lite kräftor och mysa på, lär väl hälsa på jens också för han skulle vara hos sina föräldrar. Får se vad som händer, kanske bara är hemma i stugan å myser också. Tror jag ska ta med mig DVDn :o

Nu kom mamma hem, ska ner å säga hej innan jag åker.

Har mobilen med mig. call moah.

kizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0