Lördag

Hej dagbokeen

Igår när jag och camilla skulle ut på promenad tog vi med oss kameran och tog massa kort på kor. Aldrig varit med om några värre linslusar. Dom stod och kollade rakt in i kameran hela tiden. Haha, det var askul. Ska lägga in bilder när jag kommer hem så ska ni få se. Märta var också med och posade lite. På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt, drack lite cider och kollade på film. Gick och la oss ganska tidigt. Men jag kunde inte sova..

Idag på förmiddagen åkte jag milla och pappa iväg till stöde marknad. Det tog typ 20 min att gå igeom, sedan hade man sett allt. Men jag hittade iaf ett pat jättecoola glasögon. Visst, det var styrka i dom, men 20 kr var dom lätt värda! Det går ju att ta ur glaset på dom, och hur coolt skulle det inte vara att göra rikiga glasögon av dom som jag kan ha?

Det är faktiskt ganska skönt att vara här i stugan och inte göra någonting, bara mysa på. Man gör ju typ inget hemma iaf när det inte är så bra väder. Åker hem imorgon och då är det winnerbäck! Jag ber för bra väder.

Nu ska jag starta om datorn för msn har nå fel. Lägger in bilder imorgon.

pözz

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

T glöm inte att vi köpte munkar också :O

2008-08-02 @ 17:22:06
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0