läskigt

Har ni någonsin varit med om att ni har precis drömt om en person innan ni vaknar, och sedan ligger och tänker lite smått sådär på den personen för att man har den i huvet precis när man vaknar. Och sedan ringer telefonen, och vem är det inte som ringer, om inte den personen.

Precis det hände mig nu i morsse, jätteläskigt.

Jag hade drömt om att jag hade gått till mitt jobb, som låg någon annanstans än det brukar, men iaf. Det var stängt, men marlene var kvar, jag pratade lite med henne och sedan var  jag tvungen att gå för jag skulle åka till stockholm, Och när jag vaknade så låg jag och fundernade, typ, undra om jag har fått min lön. Och precis då ringer männsikan och säger att jag ska få den idag. Haha, hur läskigt är inte det? Jag sa det til hon, gu vaäckligt att du ringer, du var precis med i min dröm och nu låg jag nyss och tänkte lite smått på dig. Haha läskigt eller vad? Precis när jag vaknade så ringde hon.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

haha men va sjukt :D

2008-08-05 @ 22:43:04
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0