Fredag

Yes, äntligen fredag! Har jobbat hela dagen, och nu har jag äntligen slutat och nu sitter jag hemma hos lisa, som hade lagat mat när jag kom! Tacos, muuumma!

Säger bara ALLA GILLAR BRUDAR! hahah.

Ska snart åka in till stan och ta en liten tefika på Barista, eftersom att muttan inte har varit där någongång. Och hur mysigt är det inte där?

Jag har saknat muttan!

Måste ju bara berätta en sak.. Idag när jag jobbade så ringde jag till Milla och bad henne komma och hälsa på mig, och det kunde hon göra sa hon, efter att hon hade varit på ICA maxi. TIden gick och gick men människan kom aldrig. Nu har väl människan krockat med moppen eller nåt tänkte jag, för sådär seg brukar hon aldrig vara! Och tro på fan att hon ringer nån timme efter: "Hej, jag kan inte komma till dig för jag har krockat." Ganska äckligt? JA! Tack och lov så gick det bra för henne!

Nu ska jag fortsätta äta lite godis tills vi ska åka..

hedda

Kommentarer
Postat av: isabelle

det var en tjej som hade fått en larv i sin sallad på barista :o

2008-08-30 @ 00:41:58
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0