Fredag

Idag blev det lite shopping och lunch i stan med jocke och amanda, och självklart muttan. Hittade lite grejer idag med, det blev trosor och bh från H&M, två tröjor från monki, och vita tygskor från Nilsson. Imorgon blir det troligtvis lite mer shoppning, antingen i solna eller täby. Kan ju inte lägga ut nå bilder så det är jättetråkigt, jag vill ju visa vad jag har köpt! Idag anväde jag mina chinos som jag köpte igår, i lööööv dom! Är det någon som vet vart man kan hitta snygga typ höstjackor?, typ inte såndär fin eller vad man säga, utan lite tuffare men ändå fin. Ja, jag vet inte.

Sitter i soffan nu och har nyss tryckt i mig en kebabtallrik, mätt som bara den. Elin typ hoppade nyss av lycka för att hon hittade en skiva som hon har letat ihjäl sig efter och så låg den vid DVDn typ, haha hon är söt hon. Muttan ligger och halvsover, vilar maten lite sådär och elin sitter och njuter av sin musik.

ÅÅÅHÅHÅH jag vill lägga in bilder! Gillar inte att skriva blogg utan att kunna lägga in bilder som kan beskriva inläggen bättre typ. Men när jag kommer hem så kommer det bilder.

Ska bara sitta här hemma och chilla läget. Woho, imorgon blir det grönan. 

Nu ska jag nog hälla vatten på muttpruppan så hon vaknar,

nana, jag vet en hemlis, men jag sääääääger inte!


häj 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tja! Jasså, chilla...??? Jag som trodde ni va på väg in till stan nu! Ha Ha Ha!!! ni e galna ni, men hoppas ni hittar hem sen! Kramis!

2008-08-08 @ 23:12:12
Postat av: Milla pilla

ÅH MUPPAS kom hem nu prupp. HAR SKITTRÅKIGT :'/ <3<3

2008-08-09 @ 18:20:21
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0