Fredag

Eftersom att jag inte har något spec planerat i helgen så åker jag till stugan idag eftesom att pappa ville det. Har inte varit där på länge, och inte varit med pappa heller på länge för den delen. Vet inte om jag kommer hem imorgon eller på söndag. Det blir säkert imorgon skulle jag tro. Ska ju bli dåligt väder hela helgen, så då är det inge roligt att vara i stugan. Iofs, det är väl aldrig roligt när det är dåligt väder, eftersom att man inte vill vara ute vart än man är. Men vad är det man säger?, efter regn kommer skolsken eller nåt? jag vet inte. Jag vill bada! nunu. Jag får trösta mig med att det luktar nybakta bullar här hemma eftersom att min kära mor håller på att baka! Mums! Jag tror att hon gör det eftersom att hon blev på bra humör igår när hon var och spelade golf, då dom äldre damerna hon spelade blev paff när mamma sa att hon hade en son på 13 och en dotter på snart 17, eftersom att dom trodde att mamma var typ 27.  hehe.

Nu ska jag ta och packa väskan, blir väl mjukisbykor, mjukisbyxor och mjukisbyxor.


Kommentarer
Postat av: Milla pilla

MEN HÖRRÖ! Glöm inte mjukisbyxorna också.





SVAR PÅ KOMMENTAR: Klart vi ska be till alla gudar som finns om bra väder, det blir till att be mycket men det går nog bra, ehehe. Meeen i dagens tidning så var det ett moln med en sol på söndag, det tycker jag iaf låter ganska ok :D!! BRA VÄDER SKA VI HA!

2008-08-01 @ 13:15:57
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0