Du blir vad du äter

Ligger i sängen och kolla på Du blir vad du äter. Urs, det är så äckligt. Jag skulle ocskå vilja se allt som jag har ätit under en vecka, säkert inte en vacker syn. Fattar inte hur vissa kan äta så mycket gosaker och onyttigheter som dom gör, och jag tycker att jag äter mycket onyttigt. Och inte för att jag vet hur mycket man röker när man är rökare, men den här tjejen röker 5 paket i veckan? Jag fattar inte. För varje cigg man röker förkortas ens liv tydligen med 11 min.

Nä,  nu är reklamen slut. skriver sen tror jag.


PS: tack och lov för att  jag tränar :O DS.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

IIIISCHH, mitt bord med mat skulle inte vara nådigt, allafall inte denna veckans :P AAA håller med, tack och lov att man tränar! Gymma med mig på måndag btw :D?

2008-08-24 @ 02:45:49
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0