torsdag

God kväll mina vänner. Sitter hemma hos mig med en telefonpratande Isa.

Imorgon bär det av på kryssning till Helsingfors med jobbet (restaurang eon arena). Det kommer nog bli helt sjukt. Får väl se vem som ramlar av båten först. Pratade med bossen förut som sa åt mig att verkligen äta mycket frukost, för det kommer att bjudas på goodiebags redan på bussen som går 9:20. Haha, ja som sagt, det kommer bli sjukt. Vi blir ca 30 pers som åker. Kommer hem på söndag, förhoppningsvis.



Nu ska vi se vad det finns för gott i kylen, som inte är onyttigt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag är så aaavis :D

2009-05-07 @ 20:10:11
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0