torsdag

Helå

Sitter hemma och fryser framför datorn, gick hem från skolan tidigare idag eftersom att det känns som att jag håller på att bli sjuk. Håller på att lägga in massa bilder på min bilddagbok ifrån sommaren. Jag vill ha sommar nu!

Nu har jag blekt tänderna en andra gång, eftersom att man måste bleka dom flera gånger för att det ska ge det resultat man vill ha, men det får frammåt, och jag ser redan resultat. Lite svårt att ta bilder dock, eftersom att kameran har sån dålig fokus på nära håll. Ska försöka knäppa nån bättre bild iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gummaaaaan, inte bli sjuuuk:(:(:(:(:(:(<3

2009-02-05 @ 20:07:41
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0