tisdag

God Kväll

Sitter hemma hos amanda, vi har precis gjort en kladdkaka, så nu är det bara att vänta på att gobiten ska bli klar.

Väldigt slapp dag i skolan eftersom att vi hade en så kallad klamydiadag och jag gick inte på sista lektionen, estetisk verksamhet, eller lek och fjant med Pål som jag kallar det :)

Gick ner på stan iaf efter skolan och väntade på amanda, då passade jag på att kolla på ett par rikitga jobbskor eftersom att jag får så ont i ryggen när jag springer fram och tillbaka i restaurangen och står i butiken. Hittade ett par reebok för 800 kronor som var gudomligt sköna. Ringde bossen och frågade om hon tyckte att det var värt det, haha, hon tyckte att det var toppen, eftersom att hon alltid säger att jag måste ha riktiga skor.

Nu ropar magen efter kladdkaka!

Förresten, glöm inte att kika in på amandas blogg gott folk! Ni kommer inte att ångra er.



hEHeeHhEHEH   PS: ifall att ni undrar så är inte bilden tagen igår :) Kanske snarare tre år sedan.. hIhIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0