tandblekning

Jag har länge funderat på att bleka tänderna för att få tillbaka känslan av mina vita tänder som jag hade när jag tog bort tandställningen. Hur mycket man än försöker hålla dom sådär vita så går det inte, även om inte mina tänder är gula. Men nu så ska jag pröva, hittade en bra sida på internet som sålde ganska billig tandblekning som man gör hemma själv. Läste igeom vad folk hade kommenterat och de verkade mycket nöjda, så varför inte? Funkar det inte så funkar det inte, då har jag iaf prövat.

Hoppas att jag får hem det på onsdag, ska bli jättespännande. Snart så kommer jag där med mitt bländande Hollywood-smile.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill också bleka tänderna! Stod och tänkte på det igårmorse när jag borstade gaddarna,skitsnyggt med vita tänder ju!

2009-02-02 @ 21:00:51
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Johanna (estet3an)

de har jag också funderat på jättelänge! :O

om det är bra så får du tipsa mig om vad de va du köpte så jag kan få hollywood-smile också ;D

2009-02-02 @ 21:02:57
Postat av: Milla

hahahaha men du får väl komma hit och äta lördagskorv då!!!!

2009-02-02 @ 22:13:26
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0