söndag

Helgen har varit super! Estetfesten i fredags var hur kung somhellst och timrå spöade färjestad igår med 6-0! Kan det bli bättre?

Idag for jag, pappa och lisa till stugan i det iskalla vädret, åkte skoter och grillade korv! Jättejättemysigt. Så nu har matilda kört skoter för första gången i sitt liv. Kul var det. 
   Det känns att man inte är van att vara ute såhär, både jag och lisa somnade i soffan när vi kom hem till henne.

Det var så himla skönt att få vara ute en dag och bara komma till en liten annan miljö en stund istället för att bara sitta inne. Solen lyste så himla fint på sjön. Jag behövde den här dagen. tankjo!










Både jag och mamma är lediga imorgon så då ska jag passa på och övningsköra "på riktigt" för första gången eftersom att jag har fått tillståndet nu. wohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0