onsdag

Halva skolveckan har gåt och idag har det varit en ganska slapp och skön dag. Slutade ganska tidigt och åkte sedan till mormor och morfar och spenderade min eftermiddag med dem, pluggar har jag gjort också, har mitt första prov imorgon på körkortsteorin, hoppas på att det går bra.


Min tandblekning har kommit, så nu sitter jag med två plaskskenor i käften och kan knappt andas för salivet bara rinner och jag kan knappt svälja för att jag har så ont i halsen. Ska alldeles snart ta ut blekningen, eftersom att man inte ska bleka så mycket första gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg gärna ut bilder på resultatet om du känner för det :-) jag gjorde tandblekning i sthlm för 4000:- och det blev inte så bra som jag hade tänkt mig :s inte för dem där pengarna iaf..

2009-02-04 @ 22:19:42
Postat av: Milla

bilder på blekningen sen tack!!!! :D

2009-02-04 @ 22:52:00
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: ämp

hahaha, snyggt drägglarn! Bli nog asbra med bissingarna dock, du får visa mig resultatet sedan så får jag avgöra om det är värt att investera i ;)

2009-02-04 @ 23:51:44
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0