måndag, friluftsdag

Astrött tjej som skriver..

En mysig och kort friluftsdag idag i huli med johanna och min kära hund märta. Jag åkte ingenting men johanna kämpade på med sin stjärtlapp. Lägger upp lite bilder som får beskriva dagen.

      


Efter friluftsdagen for jag och milla till birsta för jag skulle kika på en telefon och kanske köpa en dårå, fast jag hittade såklart ingen. Jag känner att jag inte vill lägga ut så mycket pengar på en ny telefon eftersom att mina telefoner oftast går sönder eller försvinner, fast självklart så när jag står och kollar på en mobil så vill jag inte ha nån billig.. kräsen tjej. Får ser vad det blir, hoppas på att pappa kan laga min telefon.

Har precis kommit hem från jobbet, så nu väntar sängen! Har sovmorgon till typ 12 imorgon, fast halv 11 ska jag till läkaren och kolla örat igen, hoppas på goda nyheter.
   Efter skolan blir det träning, YES ÄNTLIGEN! som jag har längtat efter att kunna träna!

Nattinatt!

puz / O

Kommentarer
Postat av: isabelle

Du har blivit utmanad! :)

2009-02-24 @ 00:24:09
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: Milla

mmm härlig dag :D jag vart grymt sugen på en iphone jag hurru...

2009-02-24 @ 11:38:05
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0