fredag

Ja, nu är det äntligen slut på ännu en skolvecka, och jag ligger hemma i soffan, har feber och hostar. Som sällskap har jag min mor som blev sjuk under natten.

Febber är nog det värsta jag vet, jag har hellre världens förkylning, så jag slipper spy å jävlas och inte kunna sova på nätterna.

Låg i mammas säng och vilade, då såg jag två fotoalbum som låg under skåpet vid sängen, det var bilder sen jag och min lillebror var små, kanske hur gulligt somhellst. Åh vilka söta kläder jag hade förrsesten, jättefina :o med tanke på att det var 90-tal, och med tanke på att min mamma och pappas kläder inte var lika attraktiva. Måste ta och knäppa någon bild sen.

ska nog försöka äta någonting nu, kanske en macka med messmör.
  
Får se om det blir nån tandblekning sen idag, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0