fettisdagen!

Idag är det fettisdagen, det firade jag, jenny, emelie och saga med att ta en fika på stan. Otroligt nog var det bara jag som åt en semla :o en jävligt god dessutom!

Blev ingen träning idag typvär eftersom att när jag var på sjukhuset idag så sa läkaren att jag inte får träna och att örat inte har läkt än, blääääää vad less jag blir! Det är fortfarande rött och irriterat i örat och trumhinnan är fortfarande trasig så jag måste komma tillbaka på tisdag igen.

Nu sitter jag hemma hos jenny och har bajsont i huvet, emelie och jenny lagar mat, stuvade makaroner och KORV!, och saga är i vardagsrummet med mig och leker. Ska vara hemma här ikväll och mysa på, kolla på disneyfilm och äta fruktsallad med glass och chokladsås, mmmmmmummmmms!

HEIDO!

Kommentarer
Postat av: Milla

åååååh fruktsallad.....

2009-02-24 @ 20:17:59
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0