torsdag

Är just nu på skolan och har luch, och ett jättelångt hål efter det. Börjar inte förrän klockan 15:00.
   Sitter själv nere i datasalen. En sak som är tråkigt är att jag egentligen inte har nån som jag alltd är med på skolan. Dom flesta har sina gäng som dom alltid är med, medans jag vandrar runt. Jag säger inte att jag inte har några kompisar, men hellst av allt skulle jag bara vilja byta skola. Jag mår som bäst på helgerna när jag får umgås med mina andra kompisar.
   Jag tycker att det är väldigt synd att vissa kan vara med en utanför skolan och vara jättebra kompis med en men sedan när man är på skolan så pratar den knappt med en, för att då är dom andra mycket bättre..

Nä nu ska jag väl inte sitta och klaga så mkt.

Imorgon är det dags för vårmässan, det ska bli jättespännande att stå där i Pirum Parums monter. Så imorgon blir det ingen skola för mig. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Therese E

jag hoppas att jag inte är en sån människa! vore ju inte allt för kul :(

2009-04-23 @ 20:12:28
Postat av: Anonym

Man kan fråga sig varför det är så.. sjukt e det i alla fall tycker jag..Men som alltid är det inte såna vänner man behöver..som bara räknar en när det passar som själva.. BLÄ :) kramar

2009-04-23 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0