söndag

Idag är det en bra dag! Igår var det en bra dag.

Var ut och åt med Elin igår eftermiddag/kväll, på jop's, asgott vare! PS:  någon hade spytt ner hela toan där.  Efter middagen så åkte jag och boobie på lite kalas. Men elin åkte hem tyvär. Fast askul hade jag! Det måste jag verkligen säga. Var först hos Hjalle, sedan slutade det med lite efterfest hemma hos Edin. Tack för den.

Och idag lyser solen solen, jag blir så lycklig. Har nyss varit på ica med mor, vi tog en skön prommis. 
   Nu ska vi snart  åka och hälsa på mormor på sjukhuset. Sedan ska jag åka hem till elin och mysa med henne yao! Måste ta och packa väskan och ta fram några filmer.

Just det,  jag måste ju också visa mitt påskägg eftersom att alla andra gör det! Jag fick det av mor igår!

 





Det här kommer bli en av mina uotfits i turkiii! Jag längtar så jag dör! Tack mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0