måndag

Då var det måndag kväll, och bara två skoldagar kvar till lovet, och två dagar tills mitt arbete ska vara inlämnat, som jag typ inte har börjat på. BRA MATILDA!

Idag blev jag hemma från skolan, eftersom att jag inte alls mådde bra när jag vaknade. Så jag tänkte att jag skulla skriva mitt arbete, men jag har verkligen inte haft någon ork till det. Och dum som jag är så åkte jag och jobbade i tre timmar, vilket jag egentligen inte alls hade nån ork till, ville bara lägga mig och sova på golvet.

Hoppas på att jag mår bättre imorgon, för imorgon så MÅSTE jag skriva! Urs. det här är inte bra.

Ska alldeles snart ta och krypa ner i sängen och läsa lite i körtkortsboken, ifall ja ska på skolan imorrn, har trafikantutbildningsprov. kul dååååååå! NEJ!

heido

Kommentarer
Postat av: ÄMP

HAHAHA men vi är ju förlika! Jag är också hemma och är sjuk,. men har inte heller skrivit något! Jag har inte ens börjat XD

2009-04-06 @ 22:29:09
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snart är det lov och då får du vila! :)

2009-04-07 @ 09:21:13
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0