fredag

God morgon..
Jag blev lite lycklig nu när solen tittade fram måste jag säga! Ska bara vänta på att Lisa vaknar så ska vi åka och sola solarium, (tror jag)?

Idag så ska vi ha en såndär liten myspåskmiddag, bara vi här hemma utan släkten. Fast det var tänkt att mormor och morfar skulle komma, men jag fick reda på i morsse av mor att mormor ligger på sjukhus. Och jag blir såklart livrädd på en gång och brister ut i gråt. Men hon hade iaf fått i sig mat idag så det är ju ett bra tecken. Men jag blir alltid så himla rädd när det händer något eftersom att min mormor och morfar är något av det bästa jag har. <3
Fast morfar kommer och äter iaf, så jag kanske följer med han sen och hälsar på mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0