TIMRÅ IK

Har nyss kommit hem från matchen, och timrå utklassade modo med 4-0, och för första gången fick jag se en dommare bli skadad så illa att han fick kliva av planen. Skulle egentligen gå med mamma, anton och pär, men det slutade med att jag köpte ståplatsbiljett istället och gick med milla och emelie. Plus att jag gick och hälsade på B! WOHO, det var jättelängesen jag träffade henne nu tycker ja, men snart så jävlar, eller hur B?

hehe, det var fin regnbåge när vi for, om ni kollar noga vid lyktstolpen så ser ni att det är en regnbåge till.

  

Nu ska jag ta och läsa några sidor i företagsekonomiboken, som jag ska ha gjort tills imorgon, plus svara på tre frågor. Skulle behöva göra några mattetal också, för nu ska det gås fort fram vill jag lova: o Jag kommer inte att hinna med i det tempot så jag kommer att behöva jobba jättemycket hemma. blää.

pözz / plöggizen

Kommentarer
Postat av: Milla

men grr vad sexig jag var ouh jag smälter.

2008-09-03 @ 22:17:19
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: B

JAAA snart jävlar!!

2008-09-04 @ 20:38:05
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0