night

Har nyss kommit hem från jossapossa, vi har bara myst på, kikat på film, det var någon jättekonstig film, en kille fridade till sin tjej och då dog hon, sedan frågade han en annan tjej som han inte kände efter att tag om hon ville gifta sig med honom, och hon sa ja, och så blev det. Och så har vi ätit naturgodis och blåbärspaj, väldigt smaskigt.

När jag satt och väntade på bussen så kom det först en tjej, hon frågade vad jag hette och hur gammal jag var. Hon ba, jaha, jag heter (nånting) och är 15 år.  Jaha? haha, funderade på att skriva ner det. Sen kom hela hennes gäng som tydligen hade vare på nån fest. Men det roliga var ju, att en av dom där tjejerna hade nyss öppnat en öl och tänkte gå in med den på bussen, men chauffören tog den och ställde den utanför bussen. Så hon gick in och satte sig på bussen.. och öppnade en till? haha och tro på fan att chaffisen gick bak med bestämda steg och tog av henne ölen. HAHAH. Jag satt där ute på busshålsplatsen och väntade på mamma och bara skrattade för mig själv. snygg tjej.

Nu ligger jag och kikar på film, som vanligt. Det blev lejonkungen 2 den här gången. Åh vad jag älskar disneyfilmer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0