night

Kom hem för en stund sen, och när jag kom hem så satt det en liten lisa och sydde in sina byxor i mitt kök. Så eftersom att hon gjorde det så gav jag henne lite mer jobb och bad henne sy in ett par av mina med eftersom att jag är för lat för att göra det själv. Men nu har hon gått hem iaf, och jag ligger på sängen och väntar på att sex and the city ska börja..

Imorgon börjar jag halv nio, ska ha min första lektion Företagsekonomi, sedan har jag håltimme i två och en halv timme, och sedan har jag 50 min matte och sedan är min dag slut. Käns ju väldigt roligt med det där långa hålet, inte. Men jag kanske inte ska klaga eftersom att jag slutar fem över ett.

Woho, ska åka och kolla på en ny telefon imorgon och köpa en om jag hittar någon som jag vill ha! :D Min telefon som jag har nu är ju så otroligt underbar! Har världens sämsta telefon eftersom att min kära bror badade med min när vi var på kreta i början av sommaren, underbart va?

Nu ska jag ta och göra mig klar innan SATC börjar. niiiight!

Måste bara dela med mig av den här låten, har lyssnat på den sen jag var liten.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0