26/10 ingen mobil

Matilda har för tillfället igen mobiltelefon..

Jag har tillbringat min dag på stan här i stockholm och varit och ätit med Elin och sedan träffat Don.
   18:40 tog jag pendeln tillbaka till åsa, och hon mötte upp mig med hundarna på stationen. vi bestämde oss för att ta en promenad hem, vilket vi inte skulle ha gjort.. så vi börjar gå och då åker det en bil förbi oss som stannar. I bilen sitter det en kille på kanske 25 år som vevar ner rutan och säger lite oskyldigt att han ska till sin släkting och han hittar inte vägen och han vet inte vart han ska och hans mobiltelefon har dött, så han frågar om han kan få låna någon av våra telefoner. Så jag tvekar med lånar sedan ut min telefon, dum som man är, eller snäll kanske man ska säga, Och då lägger han gasen i botten och sticker. Så ja, matilda har blivit rånad för första och förhoppningsvis sista gången i hennes liv. Det är nog bland det obehagligaste jag har varit med om. Tack och lov så var jag inte själv iaf.

Ja vad ska man säga.. hur fan kan vissa vara så jävla fräcka? Vi ringde iaf polisen, och det ligger ute på deras radio nu. Det roliga är ju att dom som stal telefonen har svarat i den flera gånger. Tur var att jag hade lite batteri, så nu har telefonen dött och jag har pinkod så dom kan inte ringa upp mina pengar iaf, för självklart så hade jag typ nyss fyllt på den med 200 kr.

Ja, så det är ju ingen idé att ni ringer mig nu..

Och snälla, jag vill inte ha några kommentarer som "Du skulle inte ha lånat ut den" och bla bla.


Kommentarer
Postat av: john

jamen de är ju sthlm alla där är smartare än dig och därför var han kall nog be dig om mobilen istället för att ta den med våld :D

2008-10-26 @ 22:04:11
Postat av: isabelle

fan vilken dålig jävla stil! gud vad tråkigt :(

2008-10-27 @ 13:48:57
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan vilken otur du har med telefoner :(

2008-10-28 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0