21/10

Tjohej

Idag har min dag känts bättre iaf. En kort och skön skoldag. Slutade strax före två. Gick till världens bästa mamma på jobbet, köpte mig en halsdukskrage och sedan gick jag och köpte hårfärg. Yesbox, så nu har matilda färgat håret igen. Det blev mörkbrunt den här gången, men rödfärgen sitter ju fortfarande i. När man har rött så måste man färga så ofta eftersom att färgen blir så dassig på en gång.

Tog mig faktiskt tid att plugga matte nu medans hårfärgen satt i. Ska försöka göra som mamma säger och jobba något enstaka tal varje dag nu fram till provet för att komma ikapp och kunna klara provet.
   Måste nog ta och jobba lite med MUKO-uppgifterna, någon i min grupp som vet när dom skulle vara klara? 
  
Ska bara vänta på att mamma kommer hem, sen ska vi åka och träna, för ÄNTLIGEN så känner jag att jag har tid.


Jag måste ju bara upplysa, att snart kommer sveriges nya hitlåt att komma iaf, gjord av mig, pantern och hampus. Jag säger bara RATASS! Nu har ni något att se fram emot. Och har ni tur så kanske det även kommer en musikvideo till så småning om.


Pöz / MMMM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla har sådana dagar..tror det kallas livet..inte många dagar kvar till lov nu och snart sitter du här kopplar av och snackar skit äter gott och vilar! :)

2008-10-21 @ 21:06:20
Postat av: pantern

hahaha du anar inte vilken hit det kommer bli;) och musikvideon kommer synas på vakna med the voice! jag är så stolt så du anar inte! lets show the world some RATASSSSSS!!!!:D:D:D

2008-10-26 @ 11:58:44
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0