19/10

God morgon.. ligger i sängen och kolla på fab 5, haha inte det goaste programmet. Blev väkt av amos, världens mest pratsamma hund som kom och hälsade på mamma, med sin matte och självklart två busungar, hannes och hugo.

Blev utgång igår med isa och jonna. Åkte till isa vid två och färgade hennes hår, noppade ögonbrynen och åt¨och bara tog det lugnt typ. Jonna kom typ vid åttatiden, så då var det bara att göra sig klar och vänta på att kim skulle sluta, eftesom att vi skulle åka bil med henne! Och grattis kim till körkoret! =D Klockan 11 mötte vi kim, åkte runt lite hit och dit. Självklart blev det max sedan. muuums kanske. Hade iaf trevligt med tjejerna.


Nu tänker jag kolla på idol nån timme och vänta på att pappa ska höra av sig, för jag ska få köra bil idag, woho! Och så måste jag ta och åka in på ego och springa eftersom att jag har uppgifter kvar att göra på idrotten och jag hatar att springa ute. Så det är väl vad jag tänker göra idag.

Skriver väl mer sen och berättar hur det gick med körningen ;o

PS: Åsa, jag går gärna långprommis med dina hundar ;) hahah, nu när jag väl har har känslan inne som sagt. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0